View Single Post
Sitat av tearz83 Vis innlegg
Traff en nerve der.


Har du vært hos lege for å få hjelp til "
Sosial Angst, Kraftig Deoresjon, Aspergers Syndrom og lignende."?

Hvordan vet du da at din selvmedisinering ikke er roten til det du opplever? Å ta medisin på egen hånd uten en lege eller andre fagpersoner involvert er som regel en dårlig ide.
Vis hele sitatet...
Flere ganger. Men alt min lege har å tilby er Antidepressiva som ofte gjør ting verre, antipsykotika, antihistaminer og innleggelse på Psykiatrisk Institusjon (hvor jeg blir like syk igjen med engang jeg blir utskrevet).

Jeg var mer enn 100% dårligere før jeg begynte med Rivotril, Valium og lignende. Da så jeg at det faktisk er mulig å bli bedre, at alt bare er kjemi.

Det med å pusse tennene og utmattelse/utbrenthet har med Aspergers Syndrom å gjøre. Ta deg tid å les om det så finner du det fort ut.

Jeg har vært uten "rus" i flere måneder flere ganger, uten at det har blitt bedre. Men like ille som før.

Tydeligvis ikke mange her som vet hva Aspergers Syndrom går ut på/er. Hva symptomene er.
Jeg har f.eks. Aldri hatt venner, kjæreste, hatt sex og barn kan jeg bare glemme uansett hvor stort ønsket er.

Aspergers Syndrom: https://nhi.no/sykdommer/barn/autisme/asperger-syndrom/
Sist endret av Defending; 3. september 2021 kl. 20:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.