View Single Post
Sitat av Defending Vis innlegg
[QUOTEMen er man i aktiv rus blir det værre, men om man ligger på sykehus med kreft så tror jeg man får smertelindring selv om det finnes tilfeller der man ikke har fått pga bakgrunn med rus.
Vis hele sitatet...
Ja, det er en kjent sak at har du brukt rus så vil du få mye mindre smertelindring. om du har brukt rus.

Ett eksempel: En som aldri har brukt vil på det høyeste kanskje få 100-200 mg Oxycontin per dag (noen får opptil 400 mg).

Har du brukt rus så får du kanskje maks 50-100 mg Oxycontin.



Bytt lege er mitt forslag. En slik lege er en som bryr seg mer om benzo-reglene enn pasienten.[/quote]

Bytt lege? Jeg vill påstå min lege er ganske så grei når det kommer til å skrive ut benzo til en tidligere misbruker.
Det jeg prøvde å si i innlegget mitt hva at jeg får det jeg trenger, men ber ganske sjeldent om benzo også.
Mao, legen min tenker ikke stort på reglene rundt det. Jeg sa jeg hadde tatt litt mere ene dagen (jeg tok 10mg før jobb) men det sa han ingenting på til tross for at jeg kjørte bil på jobb og tok 15mg den dagen.

Ble noe klusj med quote her, men jeg tror forresten ikke journal blir med automatisk når du bytter fastlege? Bekjent av meg måtte ordne dette selv.
Sist endret av NokErNok; 2. september 2021 kl. 16:09.