View Single Post
[QUOTEMen er man i aktiv rus blir det værre, men om man ligger på sykehus med kreft så tror jeg man får smertelindring selv om det finnes tilfeller der man ikke har fått pga bakgrunn med rus.[/quote]

Ja, det er en kjent sak at har du brukt rus så vil du få mye mindre smertelindring. om du har brukt rus.

Ett eksempel: En som aldri har brukt vil på det høyeste kanskje få 100-200 mg Oxycontin per dag (noen får opptil 400 mg).

Har du brukt rus så får du kanskje maks 50-100 mg Oxycontin.

Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Min lege skriver ut for angst, men bare for en viss periode til tross for at jeg har hatt alkohol/pilleproblem. Men så er det ganske sjeldent også, 20 vival holder 1-2 år til meg iallfall.
Men er man i aktiv rus blir det værre, men om man ligger på sykehus med kreft så tror jeg man får smertelindring selv om det finnes tilfeller der man ikke har fått pga bakgrunn med rus.
Vis hele sitatet...
Bytt lege er mitt forslag. En slik lege er en som bryr seg mer om benzo-reglene enn pasienten.
Sist endret av Defending; 2. september 2021 kl. 16:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.