View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tror du missforstår hva jeg mener.
Jeg svarer på en kommentar som antyder at det er usannsynlig at det finnes fordi effekten er såpass anerledes.

Dersom det eksisterer syntetisk hasj så er det mest sannsynlig vanlig hasj av lav kvalitet som har blitt ispedd syntetiske canabioder under raffinering slik at effekten ikke vil føles som rene syntetiske canabioder som har en mye sterke rus (som var hans argument for hvorfor man ville merket forskjell).
Vis hele sitatet...
dersom det selges syntetisk i norge som "ekte" vare burde selgeren bli oppsøkt av noen med høyere moral, men som ikke nøler med å poengtere idiotien ved å selge rc's kamuflert som cannabis...

ikke bare er rusen annerledes, men skal nok mye til å fake bort den kjemiske smaken også, så dette merker man om det ikke er første gang man røyker.

edit: og synsing blant kidsa er nettopp det, synsing av folk som ikke vet hva de driver med.

f eks:
tørr bønne som funker bra - "denna er pensla, det er garantert heroin eller pcp blanda med soapbar!"
ekte sort afgan - "det er bare henna og skopussemiddel!"
osv osv.
Sist endret av Munted Artist; 3. mars 2020 kl. 19:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.