View Single Post
Sitat av chewbacca Vis innlegg
Jeg ville også få vite om det faktisk er mulig å sone straffen her jeg befinner meg. Er ganske sikker på at jeg ikke blor uttgitt av landet her nede. Men min mor er i norge. Og hun betyr verdenen for meg selvom jeg ser henne 1 gang i året. Er trist å miste retrigheten til å være i norge når hun trenger der. Jeg er også gift her nede og vil finne ut om jeg kan ta straffen via telefon eventuelt. Og få den skyvet ut til min kone er ferdig å studere medisin. Hun mangøer 2 år til
Vis hele sitatet...
Hva som skjer om du ikke møter opp avhenger litt av det jeg spurte deg om i min forrige post, står det at du blir "avhentet om du uteblir" noe sted der?
Sjefen ved denne matbutikken måtte til slutt betale for alt gratisarbeidet, he he...
Er planen å sone, eller betale bøter over telefon? Vi har heldigvis ikke avtaler hvor norske fanger får sone i latinamerikanske fengsler(som jeg veit), er dette noe du heller ønsker? Veit du forskjellen på fengsel i de to forskjellige landene?
Skulle ha satt av penger til en advokat for noen av de 400 000 kronene hvis du skal utsette rettssaken i flere år for konen sin skyld.
Kan se ut til at alle parter i saken får som fortjent IMO