View Single Post
Bare husk du kan reise deg og gå videre etter en sprekk eller ligge i grøfta og klage, det er ikke for å si at du klager på noen måte, bare et bilde på hvilke valg man har som rusmisbruker, eller tidligere rusmisbruker.

Jeg tok min første smell på et halvt år nå nylig, med speed, og hadde droppa/spist en god del før det så det ble et kjempekick som bare fortsatte. Heldigvis har jeg funnet ut at om jeg må ha speed for å bli fornøyd, så spiser jeg en del, legger meg til å sove og våkner av et kick. Det er roligere, man bruker ofte bare en dose og nedturen er roligere.

Jo fortere stoffet går inn jo fortere og hardere går det ut, altså nedturen blir værre. Husk vitaminer, mat, og søvn gir like god effekt som en del piller selv om de hjelper jo ofte de også;-) Bare reis deg og gå videre, gjerne med lutet rygg et stykke, men ikke ligg i grøfta.... Det er min måte å klare meg, ellers hadde jeg sittet og mekket et skudd nå her jeg sitter med kløe i hele kroppen etter neste valium skal intas nå, so bye bye.

s