View Single Post
Hovmesteren1992
12
Heisann. Har et spørsmål ang å sprekke på nåla.. først og fremst vil jeg bare forklare litt om at jeg nå har vært så og si rusfri siste året, vært litt benzo/opiat og bønne men har vært fin ellers.
Har en lang historie med rus, alt fra a-å.

Men for ca 2år siden så tok jeg meg min første smell i åra. Da eskalerte det veldig fort. Alt fra piller til minus og pluss. Jeg ble tvangsinnlangt og etter det så har jeg vært ganske flink, ikke HELT rusfri har jeg ikke vært, men jeg har det under kontroll og har vært veldig bra nå i det siste. Men nå ihelga så sprakk jeg på nåla..

Det har skjedd flere ganger etter at jeg kutta det ut, men etter denna sprekken så har jeg aldri blitt sånn som jeg er nå. Jeg føler meg rett og slett ekkel, jeg bare gråter, dårlig samvittighet, føler meg faen ikke verdt dritten under skoa.. Hodet er ikke med i det heletatt så kanskje litt klomsete forklart/skrevet..

Jeg er så nålkåt att det er skummelt, jeg setter meg smell etter smell, det blir aldri "å ta det med måte". Det eskalerer så jævlig, arma ser ikke ut. Og dere der ute vet hvor MEKTIG(fant ikke annen forklaring,powerfult,sterkt,magisk) det er å fån rett inn.
Siste sprekk var fra et halvt år sia ca.

Jeg synes selv jeg har vært "flink", som har klart å ha det under kontroll til en viss grad men fortsatt ikke helt rusfri, men nesten isåfall.
Og det svir noe jævlig. Jeg har dolka meg så hardt i ryggen nå att jeg blir kvalm av meg selv.. Jeg er så skuffa. Har aldri oppleve å bli sånn etter en sprekk.

Det jeg ønsker er å høre deres erfaringer og historier med å sprekke på nåla, og tiden etterpå.

Er mitt første innlegg her, så excuse me for dårlig skrevet eller forklart whatever..
Grunnet ingen annen i min vennekrets skyter, men vil gjerne snakke med noen som har vært borti det sjæl.

peace