View Single Post
På jakt etter en vognpose og kom over en nettbutikk for babyklær og trillevogner og slikt skrot som jeg aldri har hørt om; http://www.babybanden.no/ Er det noen andre som kjenner til denne og har handlet her? Er dette trygt?

Grunnen til at jeg spør, er fordi at de har gratis frakt, noe som jeg synes er litt mistenkelig siden de fleste andre nettbutikkene for baby ting ikke har det... Det har også vært veldig mye butikker i det siste som har annonsert på Facebook av varierende kvalitet som jeg etter å ha klikket litt rundt på har konkludert med at det er noe muffins med. Jeg greier ikke helt å bestemme meg for om dette er trygg vare eller ikke, så er det noen som vet?

Tenk for eksempel om du skal kjøpe en trillevogn til småtten. Den veier jo et TONN. Altså, helt seriøst, freaks som ikke har unger: forbered dere på at alt er laget i titan. Så skal jo dette sendes. Jeg betalte flere hundre i frakt der jeg kjøpte den, men hos BabyBanden.no er det altså fri frakt. Hva tror dere? Orker ikke begynne å styre med nye kredittkort osv om det skulle vise seg å være noe muffins, så vil heller være føre var enn etter snar denne gangen.