View Single Post
God oppskrift:

Plukk 500 flein. Tørk langsomt, hengende på snor i luftig rom.
Når de er tørket, bland dem inn i ett halvt kilo honning. Virkelig kna dem inn med en sleiv. Stapp, dytt honning/fleinmassen ned i passe store glass med tett lokk.
La stå til jul.
Lag nyttårste:
Åpne ett honningfleinglass, doser passende mengde sopp (25 pr person). Jeg ville latt det simre på lav tempratur i femten minutter.Vannmengden bør ikke være for stor. Det er like greitt med litt, konsentrert te, enn å sitte å tvære ut en liter med soppte. Den gjør seg best konsentrert. Erfaringsmessig kommer den også da raskere på.
Etter 40 - 80 minutter begynner man å rape og gjespe. Ladies and gentelmen fasten your seatbelts.
Se på rakettene og fyr en bombe.

Sitat av Saape
Jeg har ikke orka å lese igjennom alle 18 sidene, så det er meget mulig dette har blitt nevnt før, og i så fall så vil jeg beklage meget for min latskap.

Men i kveld skal jeg på fest, og har tenkt å innta en liten dose flein, som ikke skal være så høy at jeg spacer ut og oppfører meg heeelt merkelig, selv om det ikke er noe problem at folk veit at jeg er trippa der.
Jeg har bare lyst på en liten party-dosering.
Noen som vet sånn ca hvor mange flein, eller hvor mye tørka sopp jeg bør satse på?
Vis hele sitatet...
Det bør være nok te til alle som vil ha. Spander.