View Single Post
Hei

Kommer med en billedlig historie ut i fra et gitt eksempel:

Om jeg fortsetter å gå til min psykiater/psykolog, som jeg her et nært personlig behandlingsforrhold til, og jeg er ruset på speed i timene f.eks. fordi jeg MÅ ha det for å kunne konversere rundt mine problemer, er det noe spesifikt lovverk (noen form for straff), som lovverket har formiddlet til behandler som vil skje om behandleren ikke avviser meg fra timen?

Tenker at det egentlig (men vet ikke) ikke er noe regler på dette, da det er sikkert mye rus narkomane som sitter og prater i timene og det er vel sikkert greit for den som behandler i det store og hele.

Dette er bare en billedlig fremstilling som sagt, og har ikke noe ordrett ved seg i forhold til meg i det hele tatt.
Jeg må da om jeg selv mener jeg får et bedre liv med amfetaminen, og greier å ta tak i og få hjelp med mine livsprobelemer, kun ved å være speedet i timene, få det NÅGENLUNDE akseptert (til at jeg selv mener det er ok og at jeg får et greit forhold til det.

Billedlig sett hvordan forholder de seg til dette om det er en kattastofe om jeg ikke får åpnet meg uten speeden i timene?