View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Pledrik Vis innlegg
Huseier har låst garasjen sin. At de har satt mopeden der er synd for de. Da får de kontakte politiet for å få den låst ut.
Vis hele sitatet...
Ja, om det har vore avtalt munnleg at dei kan nytte garasjen så er det tjuveri når den brått blir låst, og huseigar nektar å gje tilgang til gjenstanden igjen. Ein ting er å trekke tilbake bruksløyvet til garasjen (med mindre det står eksplisitt i kontrakta), men å nekte å gi tilbake ein gjenstand slik er lovstridig.
Sitat av Pledrik Vis innlegg
TS gir F i å betale husleie og skylder på at de har lite penger. Ja vel. Så selg mopeden da!
Vis hele sitatet...
Det at dei ikkje har betalt gir ikkje huseigar frie tøyler til det ho måtte ha lyst til. Vi lever i eit sivilisert samfunn, der sjølvtekt ikkje er legalt.
Sitat av Pledrik Vis innlegg
Skylder man penger, men allikevel er i besittelse av moped og andre ting av verdi får man selge unna.
Vis hele sitatet...
Kva om mopeden fører til at ein lettare kan få jobb og dermed tene pengar? Kva om det fører til reduserte transportutgifter? Kva om ein har eit reelt behov for den pga studiesituasjon eller familiesituasjon?
Sitat av Pledrik Vis innlegg
Er det virkelig sånn at folk tror at det ikke har konsekvenser å droppe å betale husleie i mange måneder?
Vis hele sitatet...
Det virker ikkje som dei antar det. Det verkar som dei har kontakta huseigar og forklart situasjonen - og kva meir dei skal kunne gjere kan eg faktisk ikkje forstå. Dei fleste fornuftige kreditorer vil sjå på betalingsvilje framfor betalingsevne, og her viser dei jo faktisk vilje til å gjere opp for seg, så godt dei kan.

Da er det vanleg praksis i samfunnet at ein i det minste finn siviliserte måtar å gjere opp på - t.d. å avslutte leigeforholdet og bli einige om ein betalingsplan, eller fortsettje leigeforholdet og utsettje leiga.
Sitat av Pledrik Vis innlegg
Dere burde faktisk skamme dere (ikke at jeg tror dere har kapasitet til å ta læring av dette)
Vis hele sitatet...
Det var da pokker så fordømmande du var i tonen! Les innlegget ein gong til. For meg verkar det som OP faktisk har vilje til å ordne opp.

Den attenhundretalstolkinga av at gjeld er skammeleg høyrer heldigvis ikkje heime i dagens samfunn.