View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av bajjaz Vis innlegg
Jeg mener at økonomer og analytikere bosatt i 100% norske samfunn skal være veldig forsiktige med å uttale seg om de sosiale konsekvensene ved innvandring.
Vis hele sitatet...
I så fall bør vel alle vere forsiktige med å uttale seg om det, ettersom eit empirisk grunnlag er langt betre enn anekdoter?

At ein ikkje treff i detaljane vil ikkje sei at ein ikkje har verdifulle bidrag å komme med, eller at det er direkte galt det ein kjem med.
Sitat av bajjaz Vis innlegg
Her kan du se litt på hvor ofte de bommer på det som er deres egentlige fagfelt, selv om de bor i Oslo: https://www.google.no/webhp?sourceid...8#q=ssb+bommet
Vis hele sitatet...
Nei, beklager - søket ditt viser ikkje det. For det første - kva er ein bom? Å bomme med 8 år på å spå når ein bikker 5 millioner innbyggere? Det er tvert imot rimeleg god treff vil eg påstå. Eg hadde ikkje greid betre, og eg tviler på at du hadde fått det til.

Viare så er ikkje fleirtalsforma av anekdote data. Kva skal til for at vi kaller det bom? Kva om forutsetningene endrer seg i mellomtida? Kva er premisset i studien som kjem med påstand y? Du kan ikkje påstå at det der dokumenterer inkompetanse hos SSB!

Framtidsspådommer er ikkje ein eksakt vitenskap, og større eller mindre feil vil forekomme. Det relevante er jo om folk som hevder å ha LHS kjem med vesentleg betre spådommer - eller om andre fagfelt kjem med vesentleg betre spådommer.
Sitat av bajjaz Vis innlegg
Jeg mener at jeg kan lese i dine innlegg at du ikke har kjent innvandringens negative konsekvenser på kroppen, da hadde ordlyden vært ganske annerledes.
Vis hele sitatet...
Igjen så antar du at trådstarter ikkje har eit reflektert forhold til eigne meininger. Kva om han har vorte utsett for liknande ting, og konkludert med at problemet kanskje ikkje er innvandring, men integreringa som har feila? Kanskje er det eit generelt fattigdomsproblem? Kanskje er det manglande oppfølgjing? Kanskje er problemet at foreldra jobber for mykje?

Og igjen så er ikkje det slik at fleirtalsforma av anekdote er data. Ran skjer, og bør ikkje skje. Men det vil ikkje sei at det ikkje hadde skjedd utan innvandring. Det er ein forhasta konklusjon.
Sist endret av vidarlo; 3. november 2015 kl. 20:37.