View Single Post
Sitat av Amygdala91 Vis innlegg
Jeg tror det kan være enighet om at disse menneskene skiller seg ut i et negativ perspektiv, men hvis vi prøver å gå litt lengre inn i dybden, kan det da tenkes at disse menneskene representerer "majoriteten" av holdninger til flyktningdebatten? Eller er det slik at disse mennskene er mer aktive på nettforum og diskusjoner generelt, og dermed blir denne holdningen forsterket blant denne gruppen?
Vis hele sitatet...
Eg har særdeles vanskelig for å forestille meg at desse menneskja representerer majoritetsholdningane til flyktningdebatten, trass i at det er desse holdningane som i hovedsak kjem til syne i kommentarfelt/debatter på eksempelvis VG og Nettavisen.

Det kan vanskeleg tenkast at den gjennomsnittlege nordmann har eitt behov for å vere tastaturkrigar i kommentarfelta, hvertfall ikkje for å hetse flyktningar, politikarar, og så vidare. Dei som har meir moderate holdningar, eventuelt er positive, vil antagelig vere meir tilbaketrekt. Ikkje overraskande, sett i lys av svara ein ofte får frå dei som er uteksaminert frå LHS.

Tanken om at denne gruppa forsterkar kvarandre sine framandfiendtlege haldninger, meiner eg er heilt plausibelt. I nasjonalistiske grupper på Facebook (som blant anna Operasjon Askeladd @ FB publiserer i frå) verkar dette å vere heilt standard.