View Single Post
FemaleRookie
Trådstarter
61
Jeg tror det kan være enighet om at disse menneskene skiller seg ut i et negativ perspektiv, men hvis vi prøver å gå litt lengre inn i dybden, kan det da tenkes at disse menneskene representerer "majoriteten" av holdninger til flyktningdebatten? Eller er det slik at disse mennskene er mer aktive på nettforum og diskusjoner generelt, og dermed blir denne holdningen forsterket blant denne gruppen?

Sitat av exocytose Vis innlegg
Årsaken til at akkurat innvandrere (og da spesielt muslimer) er syndebukkene i vår tid, er fordi mediene fremstiller dem som dette, i likhet med jøder under nazismen.
Vis hele sitatet...
Jeg er litt uenig med deg der. Jeg mener at media er ganske nøytral, hvertfall norsk media. De har de siste ukene hatt flere positive oppslag i forhold til flyktninger og integrering. Jeg vil også hevde at media bærer preg av å være "venstrevridde" og tenker at det henger sammen med at de fleste journalister stemmer rødt/SV (befinner seg langt til venstre).

Uansett synes jeg det er trist å lese kommentarfeltene her om dagen. Det virker som en stor del av de som bruker VG og DB sine kommentarfelt flittig, burde hatt seg et obligatorisk kurs om skikk, bruk og generell nettvett.
Sist endret av Amygdala91; 3. november 2015 kl. 14:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.