View Single Post
Sitat av Lupi Vis innlegg
Hahaha! Du får prøve å finne deg ei til neste gang så du slipper å bli slitn i hånden
Vis hele sitatet...
Og kose med en dame er ikke helt den samma greia.. ikke missforstå meg.
Men sånn som han sier, så blire mer "dyrisk".

Jeg vetoer ikke for det ene eller det andre, men forstår han godt :P

Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
1) Cannabis - spesielt da grønt vel og merke, samt 2) kokain, veldig kult og får deg gira og kåtat. Grønt <3


På speedliknende jeg har prøvd, så har jeg aldri opplevd noe som tilsvarende cannabis og kokain. Men det er kanskje fordi jeg personlig ser annerledes og sikkert litt _ned_ på standard amfetamin og alt som følger med det.. For meg er ritalin, amf, andre amfliknende stoffer ensbetydende med arbeid og kreativitet. Ingenting seksuelt opphissende ved det. Så dét så.


Når det gjelder opiater og psykedelika har jeg ikke prøvd ifbm kåthet, så der har jeg ingenting å si på.

MDMA/E heller ikke - dessverre for å si det sånn, altså sett i.ft temaet her. Dette der må oppleves en skikkelig en gang. Har hørt mye om MDMA og sex, og at det skal være ensbetydende med himmelriket.

Alkohol, veldig forskjellig. Øl - overhodet ikke. Vin, særlig finere vin; ååå ja! Sterkere enn vin; veldig forskjellig.

(Skjønner sånn btw faen ikke hvordan folk kan pule på øl for å si det litt upent...)

Ellers er jeg øl-fan, men øl er for meg overhodet ikke synonym med trådens tema.



Døh?

Særlig på det som er farget blått, ..du la nok antageligvis litt på, gjorde du ikke??
Vis hele sitatet...

Jeg og forloveden min har tatt en del substanser sammen (en del av de med MDMA/ecstasy) og sex har bare vært _HELT SJUKT_ 1 eller 2 ganger.. mange av gangene jeg har følt at mastubering hadde gitt meg det samme, om ikke mer.

Min personlige erfaring rundt dette er at man må ha en viss renhetsgrad i MDMA/ecstasy eller så er det noe annet jeg ikke helt kan forstå

Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Tull.

Jeg var i et tidvis jævlig lidenskapelig forhold, og enda vi hadde nok av nøktern sex (ihvertfall opptil at jeg ble heroinavhengig) var det ingenting som kunne måle seg med å kjøre seg opp og knulle som dyr fra kveld til morgen.

...Når det gjelder piller og alkohol er jeg selvsagt enig med deg, og sex på marihuanna har både for- og bakdeler. Men det virker ikke som om du har utforsket den magiske verdenen stimulanter som amfetamin og mdma tilbyr - for ikke å snakke om ghb/gbl.
Vis hele sitatet...
Helt enig.

Jeg er selv i ett "lidenskapelig" forhold om man kan kalle det, og sex på stimulanter er -mye- mer raw. Syns nesten at sex i nøktern tilstand blir "kjedelig" i forhold.. Vet ikke om det er ett resultat av for mye sex på stimulanter?
Sist endret av TheNocra; 22. oktober 2015 kl. 20:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.