View Single Post
Sitat av Sjamkvarken Vis innlegg
I Norge skal vi ha friheten til å ytre de meninger vi måtte ha (innenfor visse grenser). Dette blir kanskje et diplomatisk svar, men jeg mener at alle i Norge skal kunne leve uten forfølgelse, trusler om vold, tvang, rasistiske utsagn, mobbing etc. Vi skal ha religionsfrihet.
Vi skal ha likhet for loven, et utsagn fra en etnisk nordmann skal ikke være bedre/dårligere enn utsagn fra en innvandrer/flyktning.

Jeg mener også at de som kommer til Norge, skal respektere norske lover, tradisjoner, skikk og bruk, normer og verdier. Jeg kunne ikke tenkt å dra til et islamittisk land å krevd likestilling for kvinner, feks. Jeg hadde sikkert blitt stenet på gata....

Jeg er etnisk Norsk med røtter i det samiske og det finske. Begge disse gruppene har blitt møtt med fordommer, tvangsbruk, hat osv fra det Norske samf. fra gammelt av.
Vis hele sitatet...

Okey. Om du ikke vet hvem Assidiq er er han forsåvidt en mann som står for at muslimer skal leve akkurat slik som nordmenn flest. Med andre ord en som ikke provoserer norsk befolkning.


Fint du mener det forresten. Enig med deg i noe av det, og god natt!
Sist endret av Baaaamse; 11. januar 2013 kl. 22:08.