View Single Post
Opplevelsen din minner meg om den første gangen jeg prøvde amfetamin (har vel prøvd det en 5-6 ganger over en periode på 1,5 år) som var opprinnelig god amfetamin.

Men så hadde det seg slik at kompisen min som kjøpte dette syntes det var for sterkt for ham så han fikk den fikse idèen å blande det ut noe helt grusomt med det første han fant hjemme i pulverform (gud vet hva dette var) framfor å dosere lavere til seg selv. Og før dere lurer på om det går an å bli dummere så tilbydde han meg da dette uten å nevne noe om den lure blandingen hans.

Nysjerrig som jeg var på dette stoffet så sa jeg ja og det ble noen striper fordelt utover kvelden,var vel våken i omtrent 2 døgn. På mårrakvisten så begynte jeg gradvis å føle meg bare værre og værre, hadde ikke sjans til å få i meg noe mat. Det ville bare ikke ned.
På formiddagen så fikk jeg motion sickness av alle ting, kunne ikke se på noe i bevegelse uten å bli sykt kvalm. Endte med at jeg lå i senga hele dagen, leste donaldblader og presset i meg frukt etter beste evne (brukte vel 1 time på et eple ellernoe..).

Omsider så fikk jeg sove i 2-tiden på natten og skulle på skolen dagen etterpå (søndag>mandag). Følte meg forjævlig i 2 dager etter det igjen men ble heldigvis gradvis bedre og maten gikk lettere ned etterhvert.


Mistenker forøvrig at det var paracet i miksen ettersom at alt vann smakte paracet de 2 dagene som gjorde at jeg ikke fikk i meg noe spesielt med vann heller.

Skulle vel ha forsikret meg om at det var rent på forhånd, men lett å være etterpåklok. Har forsikret meg om at stoffet er så rent som mulig, de gangene jeg har prøvd det i ettertid og har aldri opplevd noen annen nedtur enn å være sliten en dag.
Har gitt meg med dette stoffet nå da jeg ikke syntes det var spesielt givende for min del.