View Single Post
Sitat av Mokkasinen Vis innlegg
en plass må vel de med dårlige karakter på journalistskolen ende opp,de og så de må ta hva de får. Når jeg ser på den opplagte vinklingen i diverse saker, antall "sympati artikler" på egne vegne og ordvalgene deres i saker så ser jeg hvor mange det er der med formell utdanning.
Vis hele sitatet...
Journalist er ikke en beskyttet tittel... hvem som helst kan starte en blogg og kalle det for en nettavis, hvilket er nettopp det skaperen av Resett har gjort.

Bare for å gjøre det helt klart: jeg er ingen stor tilhenger av Resett. Ei heller har jeg mye imot dem. Ja, de har en klar og tydelig agenda, men hvilke aviser er 100% upartiske i hvordan de vinkler sakene de skriver og hvilke temaer de velger å dekke? Ingen! Resett fyller et tomrom ingen andre norske aviser gjorde før de kom på banen og er et resultat av årevis med kvelende politisk korrekthet i mainstream media. Akkurat som Trump. Hysteriske raddiser som forsøker å tie ihjel opposisjonen har seg selv å takke for alt-rights økende popularitet. Ekstremisme avler bare mer ekstremisme. For at verden skal kunne utvikle seg til et bedre sted så må vi tørre å snakke sammen om ubehagelige temaer uten å ty til navnekalling, sensur og vold.

PS! Om det stemmer at Resett har oppfordret leserne sine til å spamklikke på reklamelinker så fortjener de utvilsomt å bli sparka ut fra Adsense.