View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av skrtskrt Vis innlegg
Noen her inne som har tidligere vært stoner, som har valgt å legge weed helt på hyllen for godt?
Vis hele sitatet...
Har nytt denne planten av og på i nærmere 20 år. Det å alltid være fjern når man er våken har vel pågått i ca 4 av de 20 årene.

Jeg har til gode å legge planten helt på hylla, men livet bør bestemme når det passer å være stein. Ikke motsatt!

Hvis livet bestemmer at det passer å være stein hele tiden, så bør du revurdere hva du holder på med

Har du tenkt igjennom hvorfor du røyker? Er det en liten flukt fra det daglige mas? Grunnen til spørsmålene er rett og slett fordi folk røyker av ulike grunner. Felles er jo rusen, men noen får rusen plus lindring av andre symptomer uten å helt være klar over det selv (ADHD i mitt tilfelle). Opphavet til røykinga (sett bort fra euforien) kan også avgjøre hvor lett eller vanskelig det kan være å la roor'n ligge. For min del var det selvmedisinering i en lang periode av livet. Men jeg har aldri hatt problemer med å bare kutte ut, noen ganger ufrivillig pga tilgang, andre ganger pga økonomi. Jeg innser at jeg heller aldri kommer til å avskrive det som et alternativ for egen hygge.

Om det bare er for kosens skyld så fyll livet ditt med andre og mer viktige gleder enn harpiks og mistenkelig lukt.

Muligheten for å miste førerkortet er en av de bedre grunnene.

Tiltaksløsheten som beskrives over i tråden kjenner jeg meg godt igjen i, den alene er god nok grunn til å velge vekk nattingsen.

Uansett hvordan man vrir og vender på det, så stiller samfunnet et krav til hver enkelt av oss. De kravene blir ikke lettere å ettergå med en til fire jointer innabords i en daglig rotasjon.

Med fare for å virke som en hykler så ønskes du uansett lykke til