View Single Post
Trådstarter
37
Sitat av Kutulu Vis innlegg
Noen her som går eller har erfaringer med Adderal/racemisk amfetamin som antideprissiver?
Vis hele sitatet...
Vel, disse medisinene kan jo føre til ustabilt humør samt angst noe som ikke er veldig gunstig til behandling av depresjon, derimot blir blant annet metylfenidat brukt til behandling av depresjon visse steder. Jeg har selv ikke følt meg veldig pigg de siste ukene, skal til psykolog snart (The irony aye? ) men jeg klarer meg. Jeg tok en concerta 18mg idag før skolen og jeg følte meg kjempeflott. Nå føler jeg meg litt sliten, men that's it. Jeg kan se potensealet. Det kan være ting som sosial angst og konsentrasjonsproblemer som skaper depresjonen og ved å ta et slikt prepparat og heller være litt sliten etter skolen vil jeg tro det kan gi effekt. Nå skal dette ikke gjøres på egenhånd (selvmedisinering) og det er svært tvilsomt at legen din skriver ut dette til depresjon. Med andre ord ser det mørkt ut for amfetaminliknende prepparater som antidepressive legemidler.

Angående det der, vet noen om narkobikkjer kan lukte ritalin om de raider skola?

Ville blitt glad for å vite.
Sist endret av ZtoZ; 3. september 2015 kl. 17:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.