View Single Post
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Donor
Av online-spill kan jeg lett anbefale Team Fortress 2. Det er free to play på Steam, og et mer wacky og underholdende FPS skal du lete lenge etter. Hopp på Skype sammen med noen venner, og timene kan passere ganske fort!

Av offline-spill kan jeg anbefale The Elder Scrolls V: Skyrim. Dette er det spillet som har spist mest tid på min front, og etter godt over 100 timer på én character står det fremdeles mange ting igjen å gjøre. Fantastisk freeroam RPG der du kan spille slik du vil.

Av ymse spill kan jeg også anbefale Minecraft om det er slikt du liker, der du kan bygge det du vil, eller bare hoppe inn i en stor skog av forskjellige online-servere og lignende. Det kan være ganske kjekt om du spiller online med venner og bygger noe sinnsykt eller noe sinnsykt teit, det er dere som bestemmer.

Om du leter etter FPS i den mer realistiske grenen kan jeg uten å nøle anbefale deg Battlefield 3. Campaign er kort men ganske artig, og onlinedelen er den du kjøper spillet for, for å si det sånn. Mange sinnsykt feite våpen, en orgie av lydeffekter som du kan dø for og atter en gang, sinnsykt fett å spille taktisk med kamerater.

Håper du finner noen spill som passer din smak!