View Single Post
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av "lars", 26 Vis innlegg
Lol, her var det mye antagelser og synsinger tatt ut av løse lufta.
3 timer kryssavhør? Hvor har du det fra? Jeg spurte hun ikke om det engang, så hvorfor i det hele tatt dikte opp noe?
Fullstendig uskyldig og egentlig ikke lyver? Jeg gjentar, hun sa UOPPFORDRET til meg at hun aldri hadde liggi med han, selv om hun har gjort det. Og flere andre ting har hun også løyet om, uten at jeg gidder å ramse opp alt.

Kanskje ta deg tid til å lese alt jeg har skrevet før du går helt av skaftet så du forstår litt mer av hvordan situasjonen egentlig er. For det kan du tydeligvis ikke ha gjort etter å ha skrevet dette.

Virker som de fleste her svarer etter å bare ha lest deler av det jeg har skrevet og gjør mange (feilaktige) antagelser.

Poenget med posten var uansett å finne ut om hun kunne se at jeg hadde sjekket mld hennes eller ikke. Og det har jeg fått svar på.

Dere må gjerne komme med moralprekner og tips til hva jeg skal gjøre, men når dere i likhet med Myo og Choobe helt tydelig ikke har lest det jeg har skrevet, eller misforstått situasjonen totalt faller det for døve ører.

Dere som syns så fryktelig synd på den søte uskyldige dama som holder på med en riv ruskende gal stalkerpsykopat som meg kan trøste dere med at det blir slutt med henne ganske snart. Er fortsatt på ferie noen dager til, men kommer til å gjøre det slutt når jeg kommer hjem. Så slapp av, ingen skjede vil skades.

nudo: Leste the way of the superior man for noen år siden, syns det var en bra bok, kanskje en god ide å lese den på nytt nå som jeg har gjort meg mange erfaringer siden sist. Takk for tipset
Vis hele sitatet...
Jeg har verken misforstått situasjonen eller ikke lest hva du har skrevet, jeg bare mener at det ikke er greit og sjekke andre folks private meldinger uten tillatelse. Punktum. Hvis du er usikker på om du stoler på henne burde du gå for magefølelsen, eller i ditt tilfelle, hvor hun kan se deg i øynene og smile mens hun lyver, bare innse at det ikke funker.