View Single Post
Sitat av Denzel Vis innlegg
Bit i det sure eplet. Jeg kjørte forbi en sivil politibil i 119 i 80 sonen for en del år tilbake. Jeg var i tillegg dum nok til å kjenne han igjen fra året før, da han ga min første fartsbot etter 6 år på veien. Jeg la meg paddeflat, da jeg kunne se alt han hadde tatt opp på video. Bare det samtykket og samarbeidet med politiet ga meg 2 måneder strafferabatt, der jeg var fotgjenger i 4 måneder i stede for 6 måneder. 16.000 kr fattigere sammen med boten året før og en god lærepenge som fortsatt sitter den dag i dag. Attpåtil fikk jeg akutt tannverk dagen etterpå som kostet meg 6000 hos tannlegen. Du kan banne på at det ble felt noen tårer i løpet av den helgen ja. Hele sommeren gikk til å betale ned alle de summene som kom etter hverandre.

Det ordner seg, det er ikke verdens undergang. Du får sikkert til en god løsning med arbeidsgiver i forhold til andre arbeidsoppgaver du kan drive med. Bare å lage deg noen gode spotify lister og få tak i et bra headset mens du reiser med kollektiv
Vis hele sitatet...
Å kjøre forbi en sivilbil har alltid vært min største frykt. Jeg er ikke en farlig bilist, men liker å kjøre aktivt - som jeg har hørt folk kalle det på en fin måte.

Jeg kommer nok ikke til å felle så mange tårer, har hittil bare hatt litt fuktige øyner når jeg brøt isen for mine sjefer. Men såpass god støtte jeg får fra alle på jobb gjør at dette løser seg fint.
Men gjett om jeg kommer til å hate hver dag disse 11mnd.

Kan jo nevne at jeg går ifra å kunne stå opp kl 0745 og bruke 25 min til jobb, til å nå måtte stå opp kl 0630 for å bruke ca 60 min til jobb. For å ikke snakke om hjemturen etter en lang arbeidsdag.
Det føles som at jeg er blitt 15 år igjen når jeg må være så avhengig av et elendig kollektivtilbud.