View Single Post
Begrenset bruker
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Tror alt funker hos meg nå. Har bare noen spørsmål angående mining konsollen.

Det står "fee: 0%" Hva betyr dette? Avgiften for å mine, tror jeg. Det er sagt i tråden til Coyote miner at den er på 3%.
Og "hpm: 97,***", hva betyr det?
Haplotype Pattern Mining (HPM) is the first data mining based approach to gene localization. It is particularly powerful in localization of susceptibility genes for human multifactorial diseases. It uses an efficient data mining algorithm to search for frequent patterns that are associated to the trait of interest (pseudocode representation). Unlike many other methods, HPM does not require the scientist to explicitly specify the disease model. Haplotype Pattern Mining has been extended to quantitative phenotypes, accommodating covariates, and using pure genotype data instead of haplotype data. Furthermore, the method is highly robust to missing and erroneous data.
Vis hele sitatet...
Har ikke noe klart svar på dette heller.

Og i lommeboka mi så står det "out of sync" forsto det slik at dette rettet seg opp etter hvert? Den retter seg opp etterhvert, ha lommeboken oppe med feilsøkingsvinduet åpent. Du vil så se at blocksvaluene endrer seg.
Vis hele sitatet...
Håper det hjalp.
Sist endret av uaexed; 18. november 2013 kl. 23:25.