View Single Post
Trådstarter
23
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det høres veldig drøyt ut, spesielt med bekymringsmelding til barnevernet. Spyttprøver er på ingen måte juridisk gyldig i retten, men uansett så vil jo blodprøvene renvaske deg, viss det er som du sier at du kun inntar 5 mg Apodorm og ingen andre legemidler.

Forøvrig ser jeg på kommentarer og tråder du har opprettet tidligere at du er glad i opioder og har hatt veldig høy toleranse på tramadol. Så jeg kjøper ikke helt det inntrykket du forsøker å lage av deg selv her, for du er tydeligvis glad i å oppnå rus på legemidler.
Vis hele sitatet...
Det er historie (om dog ikke fra steinalderen). Denne historien jeg forteller er 100% sant. Kun 5mg Apodorm. Intet mer. Bestått legetest helt fint og legen går god for at han ikke ser noe avvik.

Jeg synes det er bra de er årvåkne ift bilkjøring med barn i bil. Men når jeg på forhånd forklarer (før spyttprøve) at jeg har tatt 5mg Apodorm for ca 10-11 timer siden, så synes jeg jo dette er ekstremt. Og melding til barnevernet før blodprøvesvar foreligger er jo også rart når jeg ikke i det hele tatt ser ruset ut og legen går god for meg.