View Single Post
Sitat av InTrance Vis innlegg
Kjempe fin rapport xtapolapocetl, jeg skjønner du har hatt litt av en opplevelse, men derfor jeg liker å prøve og utforske de fantastiske og substansene som finnes i psykadelikaens verden.
Har aldri prøvd DMT analoger av denne, men jeg skjønner jo at det er i en klasse for seg selv.
Vil du si at en DMT tripp er like givende som en tripp lsd eller sopp? Du beskriver jo samme gløden jeg pleier å ha etter en tur på på de to.

Har du erfaring rundt 5-meo DMT? Hvordan er denne i forhold til vanlig DMT?
Vis hele sitatet...
Følte for å svare på denne her..
Dmt er som Lsd og sopp sammen, bare pakket inn i 10-15min istedenfor 5-x timer som lsd og sopp kan gjøre.. Jeg har noe erfaring med 5-meo, men synes likevel nn,dmt er mer givende. 5-meo er ikke like voldsom, og er kanskje den greieste å prøve seg på først. En heavy dose 5-meo kan ikke måle seg med NN,dmt.. NN har også mye mer halliser osv, noe som kan være mangelvare på 5-meo til tider.. Til alle som er nyskjerrig på DMT, test noe som heter "changa" først, for å få en liten smakebit på hva du har i vente. Changa er en blanding av 5-meo, og NN dmt, som er på en maoi hemmer, noe som får det til å funke bedre, og gjør det lett å mekke ut i foreks en joint.. .. dmt er ikke noe du bare tar sånn helt uten videre, og bør for all del behandles med respekt.. Noe jeg fikk erfare på den bææde måten...

Beklager for div skrivefeil og kronglete formuleringer
Sist endret av Psyguy; 14. oktober 2014 kl. 05:29.