View Single Post
Swimming
Dartrix's Avatar
Trådstarter
158
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Påvirket 20mg humøret ditt i noen vesentlig grad? Eller fikk du noen andre effekter enn litt halliser og trails?
Vis hele sitatet...
Følte litt stimulering, men ikke veldig masse eufori. Andre effekter? Kvalme og litt hodepine i comeupen.

Sitat av moret Vis innlegg
2cb gjør seg best på fest i 20mg doseringer. Skal man ha en psykedelisk tur som man kjenner fra sopp og syre så er det nok ikke et interessant stoff før man kommer opp i større doser. Finner også 2c-b som et av de mindre interessante stoffene fra 2c-familien, 2c-e for eksempel er mye mer psykedelisk og spennende
Vis hele sitatet...
Ja. Merket at jeg gjerne skulle ha vært med en dame eller med gode venner, men ville finne ut av stoffet aleine først. Andre 2c stoffer høres ganske vanskelig ut å oppdrive da. 2c-b er liksom den alle snakker om og som faktisk blir solgt på gaten.

Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Ja, der har du 2C-B. Den minner litt om LSD, men er langt mindre givende Større doseringer bringer ikke større innsikt, bare mer ubrukelighet. Hver gang jeg droppet alt fra 35 til 50 mg, endte jeg opp med å bli en hallusinerende retard (kan ikke kalle det for noe annet). 2C-Bs beste bruksområder er et hyggelig festlig lag, på sykkeltur eller i senga. Og da snakker jeg om små bumps til man oppnår tilstrekkelig form. Jeg har gitt opp å droppe 2C-B, og pleier utelukkende å snorte det, litt og litt om gangen (får ingen særlig ubehag på det viset). Anbefaler ingen å snorte 10 mg i hver nesebor, det er da den berømte smerten kommer, ta 4 mg fordelt på neseborene, for så å vente 20 min og gjenta til formen er passende. Det er som regel den første dosen som er mest ubehagelig, etter come-up går det lettere unna.
Vis hele sitatet...
Tenker å prøve igjen stoffet ja på høyere doser for å finne ut om det er noe å ta her. Ellers vil jeg anbefale å heller droppe lsd eller gå ut og finne sopp.
Sist endret av Dartrix; 7. september 2020 kl. 17:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.