View Single Post
Sitat av Dartrix Vis innlegg
Ja kan vel oppdatere no. Tok 20mg og må si at jeg syns det var relativt kjedelig. Det var det jeg hadde liggende. Fikk litt halliser og trails, men føltes veldig ut som en waste. Brukte bare timer av livet mitt uten å være helt tilstedet eller i stand til å jobbe med ting. Gjør jeg dette igjen tar jeg 35mg. Må si jeg foretrekker lsd da. Vil si det er headspacet på psykedelika som betyr noe og ikke akkurat hallisene.
Vis hele sitatet...
Ja, der har du 2C-B. Den minner litt om LSD, men er langt mindre givende Større doseringer bringer ikke større innsikt, bare mer ubrukelighet. Hver gang jeg droppet alt fra 35 til 50 mg, endte jeg opp med å bli en hallusinerende retard (kan ikke kalle det for noe annet). 2C-Bs beste bruksområder er et hyggelig festlig lag, på sykkeltur eller i senga. Og da snakker jeg om små bumps til man oppnår tilstrekkelig form. Jeg har gitt opp å droppe 2C-B, og pleier utelukkende å snorte det, litt og litt om gangen (får ingen særlig ubehag på det viset). Anbefaler ingen å snorte 10 mg i hver nesebor, det er da den berømte smerten kommer, ta 4 mg fordelt på neseborene, for så å vente 20 min og gjenta til formen er passende. Det er som regel den første dosen som er mest ubehagelig, etter come-up går det lettere unna.