View Single Post
Jeg har og opplevd at styrken de skriver på pakken ikke alltid samensvarer med hvor kraftig rusen er. Ikke at jeg har spesielt med erfaring, har prøvd x5 og x10.
Første pakken jeg kjøpte var x5, noe som i teorien er lite forhold til x50 osv. Men fant lite grunn til å kjøpe et så kraftig extract ut ifra det jeg leste om planten.
Jeg kan heller ikke si at det fungerte noe særlig på meg forhold til andre som har testet det, eneste jeg opplevde var latterkrampe og at det føltes ut som noen drog i meg bakfra, eller at det er en magnet som prøver å trekke deg bak.
Litt skuffet ble jeg, hadde jo lest ville historier om denne planta og dens ''ekstreme'' egenskaper.

Etter noen dager så prøvde jeg igjen, hadde og røykt noe god hasj så reknet nesten med at det måtte fungere. Jeg tok et stort trekk og satte pipa fra meg, og så sitter jeg og ser på gulvet pga jeg støttet hode med armene.. Det som fanget oppmerksomheten min opplevde jeg nå jeg så opp og på veggen. Det var som en brist i virkeligheten slik som vi normalt opplever den eller denne dimensjonen holdt på å revne.
En del av veggen fløy vekk, og der veggen opprinnelig er var det et ekstremt hvitt energifelt.
Litt sånn som i matrix når de går i våpenprogrammet. Alt er hvitt og så kommer de hyllene.
Veggen gikk like fort vekk som de hyllene kommer i filmen. Vondt å forklare..

Så snur jeg meg og da tiltet den andre veggen 45 grader mens jeg ble mer og mer forvirret og greide ikke å finne ut hvordan dette kan skje og hvorfor!? Jeg glemte at jeg hadde tatt salvia og trodde jeg hadde fått slag pga alt var helt absurd.


For å unngå å lage en jalla tripprapport så avslutter jeg med noen små tips og råd. Om de


Finn en fin plass i naturen, helst vekke ifra stup og andre farlige plasser. Har ikke vært borti et rusmiddel som totalt gjør at du mister kontroll som på salvia. Fungerer det slik det skal og man tar grei dose så er man i en annen virkelighet. Eller så forstår man ikke en dritt av det man ser selv om det kanskje er et tre man glor på i 5 min og tror det snakker til deg.

Tror salvia egner seg best i mørke omgivelser. Kan ikke si at et lite rom med tv og mye lys er den optimale settingen. Jeg syntes ihvertfall ikke at det var noe spesielt behagelig.

Godt selskap. Ikke ta dette ''eller ikke ta for mye!'' når du er på fest eller har mange ukjente rundt deg. Dette er ikke et partystoff!!

Ikke vær tøff og ta en megadose første gang, bli litt kjent med planten\rusen før du begynner å lage topper på bonga. Den kan gi dere et ballespark ''dere jenter forstår hva jeg mener ''

The end*
Sist endret av sneipen; 19. juli 2008 kl. 21:05.