View Single Post
Kmsc, anbefaler at du prøver 600-900 mg nå som toleransen din er tilbake på null. Men pass på at du er alene og i nærheten av en seng hvis du velger 900 mg, mulig det effekten blir ganske tung.

Sitat av Alge Vis innlegg
Er Lyrica noe man kan feste på? Hvordan synsforvrengninger? Hadde du valgt GHB eller lyrica til sofa chill? Er det god angst dempende effekt på dem?
Spør av ren nysgjerrighet, du får svare om du gidder
Vis hele sitatet...
Hadde valgt Lyrica til sofa chill, mindre intenst og mer stabilt.

Synes det har en ekstremt bra angstdempende effekt. Jeg har aldri prøvd noe med så god effekt, der det ikke er noe problem å opptre 100% edru/normal for folk som kjenner deg som person.

Festing på Lyrica, tja. Jeg synes det passer bra til settinger der folk drikker, men ikke blir alt for fulle, typ. at folk drikker fire halvlitere maks. Har man litt erfaring så går det også veldig bra å drikke på det, men blir jeg utpåbyenådanse full, så blir ikke kvelden noe merkbart bedre enn om det kun hadde vært alkohol.

Synsforvrengningene er litt vanskelig å beskrive. De er ikke helt like det man får på psykedelika. Men mønstere danser litt rundt, ting virker til å utvide seg og krympe tilbake, ting beveger på seg og farger blir sterkere.