View Single Post
Sitat av KreativInvidual Vis innlegg
F4celess: Takk for tilbakemeldingen og din historie! Meget intressant! Du har hatt mye å gjøre på!
Ett spørsmål til deg om du vil svare: Hvordan bor du? Jeg tenker siden du har gjort så mye. For jeg bor selv langt vest i Norge, ut i distriktet. Her er det fjell og fjord, men ikke mye kurs og felles aktiviteter som du nevner flere av. Jeg vurderer å flytte på meg, tilogmed utland blir vurdert!
Mvh B
Vis hele sitatet...
Jeg bor på hybel i Hamar, har tidligere bodd ute på bygda i Valdres. Jeg fant ut sånn ca hva jeg ville i livet for en del år siden og bestemte meg for å finne et studie som matcher. Endte opp på kunst og design linja på høyskolen her. Tidligere har jeg gått IKT og Elektro på vgd.

Det beste med å flytte hit var tilgangen til spillutviklermiljøet her. Å ha folk rundt seg med lignende interesser er den beste måten å vokse som person på. På en annen side gjør det at jeg distanserer meg fra miljøet jeg kom fra.

Det skal sies at selv om jeg peiser på med nye interesseområder og hobbyer så har jeg hele tiden holdt meg til kunsten, hvor jeg prøver å legge ideene mine i streker. Interessene har for det meste inspirert slike ideer, jeg har designa logoer for produsenter av racingdroner fordi jeg hadde en interesse i sånt og hang på forumer relatert til det. Senere fikk jeg en interesse for motorsykler og endte opp med lappen etter en stund. Det var også en stund hvor jeg syns at Paragliding var utrolig interessant, og fikk anledning til å prøve det for meg selv, gøy, men dyrt så jeg hadde ikke mulighet til å ta kurs.
Hobbyer og interesser overlapper og endres hele tiden, ofte kommer jeg tilbake til en gammel hobby. Alt etter hva som passer seg.

Poenget er at hobbyer er et verktøy for slike som oss. De skal drive en til å utforske kreative stier. Jeg er selv INTP, så ikke så ulikt deg. Vi har en trang til å lære nye ting hele tiden, men det er ikke en verdifull egenskap i seg selv. Man må i stedet bruke det til å støtte det profesjonelle livet man har.