View Single Post
Sitat av datanerdinne Vis innlegg
Jeg har ikke tatt vaksinen, og de jeg kjenner som ikke har tatt vaksinen har aldri blitt syke. De som derimot har tatt vaksinen har opplevd symptomer. Det sier jo litt.
Vis hele sitatet...
Jeg tror du ikke har fått med deg alt i den saken.

1) Influensaepidemier er ikke over i løpet av et år, de kan gjerne gå over et helt ti-år uten store problemer. Alt det trenger å gjøre er å finne en som ikke har beskyttelse mot det for å forflytte seg.

2) Poenget med å vaksinere folk er egentlig ikke for å hindre at folk blir syke og dør, men at viruset ikke skal få sjansen til å endre seg, aka mutere og bli sterkere.

3) Vet du i det hele tatt hva en vaksine er?


Sitat av datanerdinne Vis innlegg
Det som ikke kommer frem er når ting går galt. Jeg fikk tabletter for en del år siden som ble tatt fra markedet. Ingen har sagt til meg grunnen til at tablettene ble tatt fra markedet, men jeg kan jo tenke meg det selv. Jeg ble usigelig høy på pillene. Høyere enn om en hadde tatt kokain, og jeg gjorde handlinger som jeg deretter ble straffet for. Jeg klagde til legemiddelverket, men fikk ikke medhold. Etter det har jeg blitt uhyre skeptisk til legemiddelverket, og samfunnet som helhet. Det var legen min som ga meg disse pillene, og jeg ble høy som et høyhus. Men ingen reagerte. Før det var for sent.
Vis hele sitatet...
Nefadar skal man ikke kunne bli "høy" av, så jeg kan tenke meg at det var derfor legemiddelverket så rart på deg. Amfetamin gjør ikke saken noe bedre.

På den annen side, jeg har gikk i lengre tid på en medisintype, før det ble byttet ut med depottabletter av akkurat samme sak, og reagerte med å gjespe i 24 timer sammenhengende etter en slik (jeg tok en etterpå for å sjekke at det faktisk var den som gjorde det). Legen min kunne ikke finne noe om slike bivirkninger i sine bøker og det var absolutt ingen som hadde hørt om DET som reaksjon før. Jeg tror det ble notert ned et sted, men før det er flere som reagerer på samme måte kan man ikke si at det er det legemiddelet som har all skyld. Grunnen til at Nefadar gikk ut av markedet var ikke fordi folk ble "høye", men fordi det skadet leveren til folk.