View Single Post
Jeg har lenge hatt lyst til å diskutere legemiddelindustrien med sine finurligheter. Bare ta svineinfluensa. Jeg har aldri tatt noen vaksine mot den, og kommer aldri til å gjøre det heller. For jeg mener at svineinfluensa og alle andre influensa er hausset opp i media, og er ikke noe mer enn vanlig influensa. Det er et medieskapt hysteri som skal ta oss for å få oss til å kjøpe flere vaksiner. Legemiddelindustrien har funnet en måte å tjene penger på, og neste de finner på er sikkert en annen influensa, typisk katteinfluensa. Jeg har ikke tatt vaksinen, og de jeg kjenner som ikke har tatt vaksinen har aldri blitt syke. De som derimot har tatt vaksinen har opplevd symptomer. Det sier jo litt.

Det som ikke kommer frem er når ting går galt. Jeg fikk tabletter for en del år siden som ble tatt fra markedet. Ingen har sagt til meg grunnen til at tablettene ble tatt fra markedet, men jeg kan jo tenke meg det selv. Jeg ble usigelig høy på pillene. Høyere enn om en hadde tatt kokain, og jeg gjorde handlinger som jeg deretter ble straffet for. Jeg klagde til legemiddelverket, men fikk ikke medhold. Etter det har jeg blitt uhyre skeptisk til legemiddelverket, og samfunnet som helhet. Det var legen min som ga meg disse pillene, og jeg ble høy som et høyhus. Men ingen reagerte. Før det var for sent.