View Single Post
Sitat av Lommeløkt Vis innlegg
Kjenner igjen meg i mesteparten av det du skriver, er tørke her også. Eneste som hjelper for meg er å gå en lengre tur, se på filmer, nyhetene, Family Guy og lignende. Å ta ett par pils kan også hjelpe litt. Unngå ting og aktiviteter som du forknipper med hasj. Prøvd det? Men det hjelper dessverre bare for stunden. Har litt sopp liggende som jeg har prøvd å ta istedenfor å røyke, men fant ut at når jeg tripper får jeg bare enda mer lyst på røyk og blir således på enda dårligere humør enn det jeg var fra før av...
Er vel egentlig bare å vente på bedre tider.
For snart 2 år siden rotet jeg bort ca 3 gram hasj i leiligheta jeg bodde i. Flyttet for 6 måneder siden, men den siste uka har jeg sikkert brukt 10 timer på å lete gjennom hele flyttelasset i håp om å finne den, men uten hell.
I disse tider plager det meg noe jævlig å vite at jeg KANSKJE har noen gram som jeg ikke finner. Har dessuten gått gjennom lommene på absolutt alle jakkene jeg brukt de siste årene i håp om å finne små hasjbiter som har falt ut fra jointer jeg har hatt i lomma. Fant noen få biter, ble akkurat nok til ett lite pipetrekk som smakte dritt da de små bitene var fulle av lo og lignende. Har nesten vært manisk den siste tida, skrapet bongen så grundig at jeg sikkert har røyka både plastikk fra flaska og tre fra pipa...
Vis hele sitatet...
Kjenner igjen den. Jeg har ligget på gulvet med lommelykt for å finne bittesmå 0.01 biter med hasj for å prøve å få nok til en bitteliten joint. Har også tømt askebegeret for sneiper for rive opp og re-rulle sneiper som ikke var røyket helt ned til filteret. Helt svart på fingra av aske. Så ut som jeg hadde vært inni peisen. Følte meg rimelig lav i hatten da.