View Single Post
Vitsebokforfatter
Tommy Lilfinger's Avatar
Trådstarter
35
Sitat av KnutAnkhAton Vis innlegg
Løser den seg ikke opp i varm kokosolje? Hvis ikke kan du prøve med et veldig fint rivjern.

Har du utsatt den for mer enn 130 grader når du blander den i olje?

Du burde selvfølgelig bli fjern av den hvis den funker i bong selv om hasjen tydeligvis er veldig svak.

Det er også best å spise noe med en gang. En brødskive eller to holder lenge rett etter du har spist eller drukket kokosoljen.
Vis hele sitatet...
Jeg vil si 90% av den løste seg opp i kokossmøret - for det var endel små beisklumper mot slutten. Har ikke utsatt den for mer enn 130 grader når jeg steker den, nei.

Jeg syns også det var veldig rart den ikke ga noe funk i kakaoen, selv om jeg fikk litt funk i bongen - derfor jeg lente meg mot edibles da effektene ville vare lengre og jeg fikk mer "valuta for penga"

Sitat av Munted Artist Vis innlegg
finnes ingen magisk metode å få mer thc ut av lufta desverre, så du må ha bedre råvarer/mindre toleranse/større dose.
Vis hele sitatet...
Det er klart, men jeg er likevel litt begeistra over at edibles ga opp mot null effekt når bongtrekkene ga effekt. Hadde mere beis i kakaoen enn i bongtrekkene.
Sist endret av Tommy Lilfinger; 21. januar 2020 kl. 13:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.