View Single Post
For å følge opp mitt forrige innlegg i denne tråden har jeg beviset på at Trump oppfører seg som en skikkelig kødd i media og virker å være mindre støttende for minoriteter i USA, dette appellerer ikke til meg. På en annen side har han ikke startet noen krig utenriks, så kan man diskutere situasjonen med BLM-bevegelsen internt i USA og hvorvidt dette kan være et tidlig stadie på borgerkrig, men det er akkurat det faktum at han har trukket ut tropper fra midtøsten som appellerer til meg, det var noe kontroversielt og mange spørsmålstegn ble stilt, men som en selvutnevnt pasifist er jeg mot all krigføring. Han angrep riktignok tildels Iran med drapet på generalen Qasem Soleimani, men ingen sivile ble drept såvidt meg bekjent.

Det er egentlig alt jeg har å gå på når det gjelder Trump. Biden kjenner jeg ikke så veldig godt til, men han virker i alle fall langt snillere enn Trump basert på utalelser i media, men han er sikkert ganske slu bak lukkede dører.

Uansett spiller det liten rolle hvem som blir valgt til president i USA. Google, Amazon, Microsoft et.al styrer dagliglivet til befolkningen i USA og vesten generelt. Kort og godt: money talks.