View Single Post
Sitat av storetårn Vis innlegg
Å ja denne teorien blir testet ut daglig, har ingen ulykker på samvittigheten.
Vis hele sitatet...
Det hadde formodentlig ikke kompisen til trådstarter heller - helt til han bretta bilen sin rundt en lyktestolpe. Du vet, fordi han multitasket og fulgte med på mobilen isteden for å følge med på veien.

Sitat av storetårn Vis innlegg
Jeg bare lurer har du noen gang kjørt bil eller mc?
Vis hele sitatet...
Ah, jeg elsker denne logikken! Så, de som har innsikt nok til å innse at man skal ha 100% oppmerksomhet på kjøringa og kritiserer deg for å ikke ha det samme, de er bare uerfarne sjåfører. De som multitasker og kræsjer, derimot, de var vel bare for udugelige til å multitaske og for dumme til å innse det selv? Men ikke du! Du har jo tross alt ikke vært i en ulykke...

Hvordan skal en uavhengig tredjepart kunne se forskjell kjøreferdighetene dine og kompisen til TS sine, utelukkende basert på hva som fremmes i denne tråden? Hvis svaret ditt er at det ikke går, hvordan kan du da forvente at vi skal ta dine subjektive bedyrelser seriøst?

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Du får aldri ein liten lærepenge for idiotiske handlinger. Du får ein solid smell når du har akkumulert tilstrekkelege mengder uvaner, eller har uflaks.
Vis hele sitatet...
Det er jo ikke helt sant for små lærepenger forekommer tidt og stadig. Det er bare ikke alle som velger å lære av de. Helsike heller, jeg har selv fått noen små lærepenger. For eksempel fikk jeg en gang en lærepenge som kosta meg et par dekk som uansett var modne for utskifting og noen nye riper i en ikke helt strøken bil. Ingen øvrige konsekvenser, ingen vitner, ingen personskader. Sånn sett må det vel kunne kalles en billig lærepenge. Hadde lærepengen min gått en halvmeter mer til høyre hadde den imidlertid kosta meg livet.

Jeg valgte derfor å lære av den.
Sist endret av Myoxocephalus; 5. mai 2020 kl. 15:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.