View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av storetårn Vis innlegg
vel såklart det er jo et anekdotisk bevis på 10 år med plettfri kjøring. Vet ikke hva du mener med "Ekte Multitasking" men ja jeg kan gjøre to ting på en gang, og har også nevnt at jeg selvsagt blir dårligere til å kjøre da som det står i min post lengre opp her om du hadde lest det.
Vis hele sitatet...
Dette er det pedagogiske problemet i trafikken. Det går stort sett bra å gjere idiotiske ting. Det går stort sett fint å køyre når ein er litt trøtt. Det går stort sett fint å køyre mens ein fikler med mobilen. Det går stort sett fint å køyre på litt dårlege dekk - også viare.

Men. Den dagen det ikkje går greit er det ikkje snakk om at det går litt galt. Det går til helvete med bravur. Du kvester deg sjølv eller andre for livet.

Du får aldri ein liten lærepenge for idiotiske handlinger. Du får ein solid smell når du har akkumulert tilstrekkelege mengder uvaner, eller har uflaks.

Hadde folk knekt lillefingern kvar gong dei foretok ei litt farleg forbikøyring trur eg manerane i trafikken hadde betra seg monumentalt på påfallande kort tid.
Sist endret av vidarlo; 5. mai 2020 kl. 14:55.