Tråd: Sugardating
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Harek Vis innlegg
Nei altså det var du som påstod at de her såkalte sugardaddiene ville betale for middager og selskap og at du ikke behøvde å ha sex med dem. Det er ikke noe tvil om at det er sextreff de forventer uansett hvilken alder de har eller hvordan de formulerer seg og å tro noe annet er naivt. Tråden byner egentlig å høres mer ut som troll for du har ikke hørt på ex-sugarbabyene som har svart deg, proffene fra miljøet, ikke i noe sugarbaby krets og ikke hører på noen eller egentlig vil ha råd av noen men æit kjør ditt eget løp! Jeg bare sier det: sugardating er prostitusjon og du selger sex til helt ordinære horekunder om du trår inn i den verdenen.
Vis hele sitatet...
Det har ikke vært noen ex-sugarbabier her så vidt jeg vet, heller ingen «proffer fra miljøet» hva enn det skal bety? Det har vært en som har sagt han har vært sugardaddy her, og der har jeg spurt om råd.

Jeg bare forstår ikke hvordan du kan basere din konklusjon etter kun 3 dager på den nettsiden. Det tar jo tid, og man må luke ut eklingene.

Jeg vet ikke enda hva jeg syntes om hele konseptet, men jeg merker at det er lett å la seg lure av noen tusenlapper.