View Single Post
Samme greia det går i her. Har ikke lenger kontakt med røykenettverket. Det er jævlig krevende å skaffe streite venner, som i tillegg skal være givende å omgåes. For en som har sittet bortgjemt i hasjtåka i mange år, vil det gjerne virke totalt døft å gjøre "normale" ting som cafébesøk. Det aller meste kan faktisk være kjedelig i forhold, slik er det i det minste for meg og mange jeg kjenner.

En overgang til et liv uten daglig røyking er krevende og sjeldent gjort over natta. Det er ikke uten grunn at trening er en aktivitet som alltid foreslås til folk på vei ut av rus. I tillegg til helsegevinsten er det også en fantastisk mulighet til å treffe andre folk.

Hvis du er arbeidsfør(men uten jobb eller skoleplass), så er det bare en ting å gjøre. Økonomisk trygghet er viktig, men enda mer grunnleggende er det å ha en grunn til å stå opp om morgen, samt å føle at man bidrar til noe.

Det innlegget her utviklet seg til å ta med flere problemer som du ikke har nevnt. Hvis du er i jobb eller trener aktivt, så kan du bare se borti fra det. Snakket vel kanskje mer til meg selv enn til deg
Sist endret av subscribe; 14. september 2018 kl. 02:03.