View Single Post
Sitat av random67489 Vis innlegg
Kan du si noe mer om den maniske tilstanden du opplevde etter inntak av johannesurt? Det hender nemlig at jeg skulle trengt et lite snev av manisk tilstand for å komme igang med oppgaver eller å få fullført oppgaver. Tenker nå at kanskje en dæsj Johannesurt kan være det jeg trenger når jeg procastinerer?
Vis hele sitatet...
Haha! Glemte at jeg skrev på freak! Det jeg opplevde var ubehagelig, nervøs i hele kroppen og ikke fokusert, føltes bare som bivirkninger. Men hvis dette er noe som frister, så er det jo bare å prøve! Jeg tror imidlertid at jeg var uheldig, og at få vil reagere som dette. Jeg ble ikke mer effektiv. Forresten så er det verdt å lese seg opp på hvor mange medisiner man ikke kan ta hvis man bruker Johannesurt, og man må si ifra til legen om det.

Leste dette på web MD, og ble litt avskrekket:


L-tryptophan is POSSIBLY UNSAFE when taken by mouth as a medicine. It has been linked to over 1500 reports of eosinophilia-myalgia syndrome (EMS) and 37 deaths. EMS is a neurological condition with symptoms that include fatigue; intense muscle pain; nerve pain; skin changes; baldness; rash; and pain and swelling affecting the joints, connective tissue, lungs, heart, and liver. Symptoms tend to improve over time, but some people may still experience symptoms up to 2 years after they develop EMS. Some people report that their symptoms have never gone away completely.
Sist endret av nighttimingbaby; 18. august 2018 kl. 10:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.