View Single Post
Siden Bernie Sanders dessverre er utelukket grunnet økonomiske årsaker, så er nok Donald Trump det eneste alternativet for min del. Han er selve motsetningen til Bernie Sanders som er en sosial-demokrat, men siden Hillary Clinton vil fortsette å støtte bestevennen Israel og fortsette å bombe land for så å tømme de for ressurser, ødelegge samfunn og styresett, for så å IKKE forvente motangrep og reaksjoner og fortsette å la alle medier skape et hat mot islam, det er ikke aktuelt for min del, iallefall.

Ble rotete, men det driter jeg i. Hillary har vært i businessen for lenge, folk forstår ikke engang hva hun sier, hun er så retorisk og politisk korrekt at det er umulig å forstå hva hun mener.

Media dummer ned en allerede "dum"/uintelligent Trump, mens Hillary får creds, siden hun har vært politiker så lenge at hun kan alle triksene for å vinne stemmer.

Jeg vil heller ha en som sier at han er rasist, enn ei dame som påstår at hun elsker alle, for så å støtte alle organisasjoner og angrep mot land med brune mennesker og tømmer de for ressurser. Trump sier bare at han ønsker en mur (ifølge media, iallefall).