View Single Post
Alge faen!
Alge's Avatar
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Så du tror på et liv etter døden?

Det er helt greit, det gjør jeg også.
Vis hele sitatet...
Du misforstår han helt og av en eller annen grunn så tror jeg du gjør det med vilje. Han mener jo selvfølgelig at verden går rundt for alle oss andre selv om du blåser huet av deg. At du ikke eksisterer betyr ikke at resten av verden ikke gjør det. På en måte så kan man si at verden ikke eksisterer "for deg" om du tar livet av deg...

Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Vel jeg gidder ikke diskutere mer, det ender bare i personangrep i regi av bedrevitere som kaller meg en bedrevitere og ikke har evne til å se seg selv.
Vis hele sitatet...
Det er du som ikke har evnen til å "se deg selv" Du har nesten hele freakforum imot deg, men likevel står du bom fast på surr bare du mener er riktig. Du er jo definisjonen på en bedreviter.

Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Og alle her er alt for optatt og redd for psykosebegrepet, akkurat som det er djevelen selv.
Vis hele sitatet...
Det er jo akkurat det med å ikke kunne se seg selv og fraværet av en virkelighet oppfattelse som stemmer med realiteten som er essensen i en psykose. Uten at jeg skal sitte her å diagnostisere deg så må jeg få si at fra mitt ståsted så fremstår du faktisk som ganske psykotisk. Det er nok også en stor enighet her inne om at en psykose ikke er noe koselig i det hele tatt, og om du mener noe annet så understreker det poenget mitt ganske bra, enten det eller så har du misforstått begrepet psykose.

Når det kommer til språk så er det en utrolig greie som har åpnet mange nye dører for mennesket. Språk har en del rom for misforståelser og jeg er delvis enig med deg om at språk har en del begrensninger. Visse ting kan ikke beskrives med ord f.eks, men hva mener du vi skulle gjort uten språket? Jeg vil tørre å påstå at mennesker hadde blitt mye mer begrenset uten språk enn med språk.