View Single Post
burde vært möderatör
489
Sitat av DumDiDum Vis innlegg
Åh nei, overhodet ikke. Jeg mente at jeg syntes det er vanskelig å skrive om det... gikk igjennom mange forsøk før jeg fant ok formuleringer der. Jeg er bare takknemlig for at jeg fikk oppbacking på det punktet.

Et tilfeldig google-søk sier "nei", men det gjør delvis et tilfeldig google søk på om kristne kan også (her).

I praksis tror jeg det er fullstendig 100% tabu å prate om det, og at de gjør det i like stor grad som alle andre. Det er også velkjent blant vestlige homofile at det er rimelig enkelt å få seg ligg i den muslimske verden (er ofte spesielle frisører hvor man møtes som sjekkested... i et fullstendig mannsdominert samfunn hvor det er normalt at mannfolk holder hender og har kroppskontakt er faktisk mannesjekking veldig, veldig mye enklere enn alternativet), men det finner du aldri i verden noen som helst muslim som er villig til å innrømme... så hva som er praksis og i hvor stor grad ting skjer er særdeles vanskelig å vite.
Vis hele sitatet...
Haha, aight. Feiltolket den siste setningen grundig altså x)

At de runker i hemmelighet høres ganske sannsynlig ut ja. Man må nok være rimelig sterk i troen for å aldri nappe løken én eneste gang. At homofili er såpass utbredt i den muslimske verden høres derimot ut som galskap. Konsekvensene av man-love er jo ganske sterke i flere av disse landene... right? At de tør isåfall.

Det som alltid har forundret med mange muslimske land er at menn regjerer, men likevel har de et ekstremt strengt forhold til kvinner og sex. Eksempel: en venn som studerer i Praha for øyeblikket er blitt kompis med en sønn av en riiiiik saudi-araber. Denne fyren bader i sportsbiler og hoteller, men har likevel minimal erfaring med damer. Når skanks danser inntil han på utesteder blir han helt satt ut og fornærmet, haha... det er så, i mangel på et bedre ord, gay... og jeg som trodde rike saudi-arabere hadde bassenger fulle av horer og shit.