View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Oh yes... har erfaring. Ble sendt på psykr sykehus og politi fant videoer på youtube hvor jeg kjørte i over 200 på bakhjulet på motorsykkel, men da dem ikke så ansiktet mitt kunne de ikke konstantere at det var MEG. Men derimot urinprøven ved ankomst viste 3 forksjellige substanser i pisset. Da måtte såklart legen melde fra til fylkeslegen, noe de plikter. Det som skjer om de blir tatt med narkotika i deg utenom kjøring (suspensjon av førerkort) må du avelgge 6 mnd urinprøver for å vise edruelighet, ETT utslag og du må starte på nytt. Etter 6 mnd edruelighet, kan legen vurdere om du er egnet helsemessig til å føre motorvogn (lett klasse, bil & mc), og skrive en NA0202 attest godkjent fra lege du kan vise til politi/vegvesen. Det er ett jævla slit syntes jeg, men nå skal jeg endelig få tilbake det forpulte førerkortet etter ett år... all lykke til deg og håper du slipper unna....

Blir du ergo stoppet av politiet og tatt for kjøring i påvirket tilstand (valium, hasj eller kokain feks) vil det bli opprettet sak og du får forelegg og førerkorttap i lengre periode, alt ettersom hvor mye prosent rus du har i blodet ditt.

Lurer du på noe mer så bare spør, skal svare så godt jeg kan..