View Single Post
Sitat av AnaMorph0s|s Vis innlegg
Takk for svar! Ja, jeg har sendt mail til eBay og hørt om de kan gi meg noe informasjon om innloggingen, så får vi se.

Jeg fikk ingen mail med informasjon om å gi fra meg informasjon. Jeg fikk en reell bekreftelsesemail fra eBay om at jeg hadde gjort en bestilling (som man jo faktisk får når man bestiller fra eBay). Så det virker som om noen har logget seg inn på min konto og bestilt en vare (dumt nok til min adresse).
Vis hele sitatet...
Jeg tenker at mailen kanskje kommer om noen dager, at de evt utgir seg for å være butikken som trenger mer informasjon.
Det kan også tenkes at kjøperen kontakter selgeren direkte å ber om å få levert varen til en annen adresse.

Jeg har også hørt om lignende tilfeller hvor det gjøres bestillinger for å sjekke om kontoen er i aktiv bruk av eieren, men det litt rart å bestille til din adresse da. Kan hende dette er annen vri bare for å sjekke at kortnummeret fortsatt er gyldig, hvor de først bestiller varer til din adresse og når betalingen er gjennomført vet de at kortet er aktivt og kan bestille varer til andre adresser.

Kan jo også hende noen har fått tilgang til passordet ditt og bestiller varer som tidsfordriv.
Teknisk svikt hos Ebay kan jo heller ikke utelukkes.

Men dette er bare spekulasjoner fra min side.