View Single Post
Sitat av lydmannen Vis innlegg
Blir sikkert flamet for dette, men nei, jeg har ikkeen eneste fil som er piratkopiert.... Tjener penger på det jeg gjør og ja, jeg har kjøpt alle programmer jeg bruker og noen av de programmene er fette dyre... noe av grunnen til at de er så dyre er at andre stjeler dem, sånn at utviklerne må sette opp prisen for å få det til å gå rundt....

Registrerer at iSatan er ganske bra på jordet i sin argumentasjon, men noen må jo leve i sin fantasiverden..
Vis hele sitatet...
Hahahaha, du altså. Personlig fornærmelser kommer alltid når du ikke har noe bedre å argumentere med. Hør nå her, de hadde vært dyrere om det ikke var piratkopiering. Om du kan få de gratis så gjør du endten A: øker prisen, eller B: senker den.

Det er ganske godt kjent innen marketsøkonomi at om du øker prisen fordi du ikke tjener nok penger taper du mer, pga folk kjøper ikke mer fordi det er dyrere
Og du virker som en ganske konservativ person, forstår du ikke at motgang for en industri tvinger den til å lage bedre løsninger? Hadde ikke det vært for problemer som piratkopiering hadde du sittet der uten strømningstjenester og lignende
Sist endret av iSatan; 26. januar 2013 kl. 18:21.