View Single Post
Ja, som bryte meg inn i huset til noen vilt fremmede ved å bruke en benk de hadde i hagen som rammbukk gjennom kjøkkenruta dems. Benken hadde ødelagt kjøkkenkummen som var av granitt eller noe som var plassert rett under vinduet. Jeg hadde fint klart å knuse ruta og hadde prøvd å krabbe inn så våkna opp på glattcelle med masse kuttskader. I tillegg hadde jeg ødelagt tikdøra dems til verdi av 15.000+. Sparka og slått stein i den og listene ved siden av døra ble ødelagt og. Tik ble tatt av markedet for lenge siden siden det er fredet regnskogtre så det var ekstra ille for dama var glad i døra. Familien var hjemme mens jeg holdt på frem til politiet kom. De var livredde visstnok, kan ikke klandre dem.

Så kom jeg i 120kmt på motorvei og bilen tok en 720 spinn og bakparten ble rimelig ødelagt. Note: Det var lånt bil. De tok heldigvis ikke blodprøve, bare blåseprøve. Uansett, venter på denne dommen, men forhørt meg med politiadvokat så er veldig sikker på hva jeg kan forvente meg.

Hvertfall tre vennskap har gått i dass pga det har endt med at jeg har flippa ut på dem og får de nok ikke tilbake før jeg har bevist at jeg har skjerpa meg. Må være noe i underbevisstheten min som kommer frem og gjør meg klin gal. Greit folk blir ganske sprø, men jeg blir virkelig ille.

For fire år siden var jeg på fest, seff blanda valium og alkohol. Pissa på laptopen til han ene midt i stua og bare lo av det, husker et lite glimt av det. Fikk meg en fin blåveis og sprekkt overleppe.

I fjor sommer husker jeg at jeg var på en rolig sommerfest med folk som bare nyter alkohol. Jeg hadde seff tatt med meg 10 valium eller no i den duren, skulle bare ta et par, men ble tydeligvis alle sammen. Husker et glimt av at jeg satt ved siden av venninde jeg ikke hadde sett på et par år og masa på hu foran alle om vi ikke kunne gå å pule. Jeg spurte hu mange ganger!!! Fy faen å flaut.

Nei, det har skjedd enda mer og, sånn som å lekesloss med kniver. Endte med kuttskade på kompisen min så måtte ringe ambulanse. De trodde bare det var drita ungdommer som hadde gått litt over styr.

Jeg blir egentlig en drittsekk og litt psykopat av alkohol aleine også, men ikke fullt like gal som piller blanda med alkohol. Jeg skal inn på rehab nå for jeg er vel rimelig selvdestruktiv. Ikke slik at jeg kutter meg selv osv, men jeg tar så mange dumme valg at jeg føler meg som et håpløst tilfelle. Prøver å kutte ut rus gang på gang, men hver helg så frister det med mer.

Spora jo fryktelig av tema her, men som dere skjønner, ikke alle som tåler det her.
Sist endret av Deci; 21. januar 2011 kl. 01:02.