View Single Post
Sitat av *pi Vis innlegg
Det er forståelig, men jeg føler meg rimelig trygg på at du ikke ryker på noen alvorlig smell her altså. Det tror jeg husverten vet også, mtp hvor hardt han kjører på skyldfølelse, tillitsbrudd osv. Du er jo faktisk den eneste som prøver å ordne opp i den jævla floken her, og det er ikke du som har flyttet fra ansvaret ditt. Tror du kan sove godt om natta, jeg.
Vis hele sitatet...
Takk for oppmuntring
Jeg holder hodet kaldt, så får vi se hvor og hvordan det ender.
For ca en uke tilbake når det var snakk om at utleier skulle ha meg og andre utleier hjem til han for å megle og få oss to til å komme til en enighet, da gruet jeg meg. Da sov jeg ikke. Men den dagen vi skulle møte hos han hørte jeg ingen lyd fra utleier (han skulle ringe meg angående klokkeslett).
Har ikke hørt noe fra han siden heller Fikk en melding som sagt fra andre utleier at advokaten hennes har bedt henne trekke seg ut av hele saken.
Så her sitter jeg Samtidig som jeg er sliten av saken, så synes jeg ikke så veldig synd på meg selv. Jeg ser siden til utleier veldig tydelig. Bare synd han er vanskelig med å finne en løsning da han sitter med feil oppfatning om at dette er gjort med vilje.
Sist endret av Amine123; 3. desember 2019 kl. 21:38.