View Single Post
Jeg vet ikke hva jeg synes er mest merkelig her, måten du skriver på, eller ideen du har kokt ihop.

Om jeg forstår deg rett, så ønsker du å kjøpe en haug med nye telefoner, låne disse ut til ungdommer med forskjellig religiøs tilhørighet, for deretter å hente disse inn igjen ved en senere anledning som et slags minne om denne tiden? Hva skal det være godt for? Det meste av mediafiler i dag streames, og lagres ikke på telefonen. Det som ligger lokalt på telefonen er for det meste personlige bilder og videoer. Skal du liksom beholde disse filene? Du kan da ikke ha som prosjekt å låne ut kameraer til ungdommer for at de skal sanke inn personlige filmer og bilder til deg. "Se pappa! Jeg fikk låne denne splitter nye iPhonen av en mann mot at jeg lover å levere den tilbake senere og ikke sletter noenting jeg har lagret." Nei.

Hva sitter du da igjen med? En haug med apps. Kalkulatorer, spill, osv. Jeg har litt vanskelig for å se verdien av det. Telefonen du fant på loftet var vel artig å finne fordi den inneholdt dine personlige ting. Hva skal du med en haug telefoner med masse tilfeldige apps som noen ungdommer brukte i 2017?
Sist endret av mentalmelt; 31. juli 2017 kl. 05:50.